“Smil gir naturlig gjenklang hos andre mennekser”

7 Mar

· Han jeg satt ved siden av i det musikken tok av, da jeg måtte gi meg hen et lite øyeblikk. Jeg var veldig fristet, men turte ikke å si: “prøv DU å hold deg i ro mens du hører på dette”.

· Hun i butikken som jeg tror la merke til hvor vanskelig jeg synes avgjørelsen var, over  hvilket rundstykke som skulle få lov å bli med meg på skolen.

· Han godt voksne, særs velkledde mannen jeg gikk forbi. Mest sannsynlig fordi jeg gjorde det først.

I dag har tre fremmede smilt til meg. Gleder små, men fine.

(sitatet i overskriften er tatt fra Wikepedias artikkel om smil)

One Response to ““Smil gir naturlig gjenklang hos andre mennekser””

  1. koffeine March 7, 2011 at 5:01 pm #

    Smil ♥

Leave a Reply

